BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

ديشب هر چقد منتظر موندم ايرانسل بهم اس نداد :(

ظاهراً رابطه ما فقط کاريه و من راجع به رابطه مون دچار سوء تفاهم شده بودم!!!
.
.
.
.
کسی که من ازش خوشم میاد و اون از من خوشش نمیاد باید

جواب تلفن و مسیجامو نده،فیسبوکشم دی اکتیو کنه!

باید خونه شونم عوض کنه که حالیم شه ازم خوشش نمیاد..!

یه همچین آدمی هستم من :)))
.
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه که یه BMW بخرم بعد آرمشو بِکَنم آرم پرایدو بچسبونم …
.
.
.
.
پشت هر “فداى سرت” یه “خاک بر سرت” به صورت مستتر و بالقوه وجود داره :دی
.
.
.
.
دختره عصری یاهو پی ام داده میگه افتخار میدم بیای مخمو بزنی

منم گفتم خیلی تو کفت بودمبه خدا،سعی خودمم کردم ولی مخی پیدا نکردم

کیصافط بی جنبه سریع آف شد
.
.
.
.
اصن روایت داریم که ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﻫﻤﺎﻥ ﺷﻮﻫﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ

ﺑﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﺍﺕ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﮐﻤﺘﺮ

والا بوخودا :دی
.
.
.
.
ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﺖ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﻭﺳﻂ ﻫﻔﺘﻪ هم ﺑﺎﺷﻪ

ﺁﺩﻡ ﻓـﮑـﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺟﻤﻌـﻪ ﺳﺖ!

چرا واقعا؟ :دی
.
.
.
.
دخدره متولده ۱۳۷۸ استاتوس گذاشته

” اگر مرا نمیخواهی به من بگو منو در این بلاتکلیفی رها نکن … ”

بعد من همسن این بودم تنها بلا تکلیفیم این بود سرِ دسشویی کدوم وری بشینم

اعصاب نمیذارن واسه عادم که
.
.
.
.
هیچوقت نتونستم مثل فیلما شیک مسواک بزنم!

هر بار مسواک میزنم کم مونده از گوشام کف بزنه بیرون
.
.
.
.
یکی از تفریحات سالم و سرگرم کننده من تو نت اینه که به وبلاگای دخترونه

سر بزنم و هار هار بخندم

لامصب نمیدونی با چه ظرافتی جینگولک بازی میکنن :دی

از فونتشونو بگیر تا رنگای صولتی و شکلکا و عکسای اجق وجق و عجقم و

عجیجمای کامنتاشون

خدایا این خوشی هارو از ما نگیر
.
.
.
.
می گویند فردا بهتر خواهد شد…

مگر امروز فردای دیروز نیست؟ …
.
.
.
.
مامانم یه لیست خرید sms کرده بود واسه داداشم که سر راه بخره و بیاره،

یکی از خریداش شامپو اوه (AVE) بود.

داداشم رفته به فروشنده گفته شامپو Oh دارین؟

گویا فروشنده چندبار با تعجب پرسیده شامپو چی؟

و داداشم هی تکرار میکرد oh oh

فک و فامیله ما داریم؟
.
.
.
.
آﻫـــــــــــــــــــــــﺎی ﺷﻤﺎﯾﯽ ﮐﻪ از ﻃﺮﯾﻖ نت ﻣﺦ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ،

ﺧﻮوو ﮐﺼﺎﻓﻄﺎ ﺑﻪ ﻣﺎم ﯾﺎد ﺑﺪﯾﺪ ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪﯾﻢ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﭘﺴﺖ ﺑﺬارﯾﻢ ﻻﯾﮑﻤﻮن ﮐﻨﻦ ﻟﺬت ﺑﺒﺮﯾﻢ

تازه اگه لایک کنن :|

والا بوخودا
.
.
.
.
یکی از اولین حیرت‌های فلسفیم وقتی بود که فهمیدم علت این که میگن

“بادمجون بم آفت نداره”

اینه که بم اصن بادمجون نداره

:دی
.
.
.
.
برسد به دست گوگوش

عَکَدمی یه طرف :|

اوستودیو یه طرف :|

شما بگین مایکروفونو کجای دلم بذارم؟؟!!
.
.
.
.
لذت بردن یعنی اینکه بری یه جا مهمونی ، دخترشون برات شربت بیاره؛

آروم بگی : خودتون درست کردین؟؟

اونم با عشوه بگه : بعععله نوش جون!

بعدش تو بگی : پس نمی خورم ، مرسی !
.
.
.
.
آیا میدانستید وقتی زبانتان کامل از دهانتان بیرون است نمیتوانید تند تند نفس بکشید؟

آفرین رِکـــــــس بگیرش ))

عــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــه منو ببخش
.
.
.
.
خبر داغ هفته اینده

پیش فروش پسته کیلویی ۳۰ هزارتومان تحویل شهریور ۱۳۹۲ آغاز شد! :| :| :|
.
.
.
.
همین روزاس که عکس معده و مثانه یه عادم سالم رو بذارن کنار عکس

معده و مثانه یه معتاد نت مقایسه کنن و هشدار بدن :دی
.
.
.
.
بــهترین لذتـی که توی دنــیـا هست اینه کـه بـــدونی یـه نـــفر خـــــــیلی دوسِـت داره ^_^

الـــبته مـــنو کـه کــسی‌ دوس نـداره بـــــــنده در حـد تــئوری عـرض کـردم
.
.
.
.
یارو اهنگ همه چی ارومه رو خوند معروف شد از ایران رفته بیرون

با لیلا فروهر و ستار اهنگ خونده!

اونوقت من هنوز نشستم اینجا پست میزارم شاید شما بخونید و لایک کنید

والا شانسه داریم؟ :دی
.
.
.
.
همیشه جنسی پشت ویترین نظرت رو جلب میکنه که در مغازش بـسـته باشه

رد خور هم نداره :دی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: